Elektronske novice

Nakupovanje in naročanje

Plačilo

Odprema in dobava

Splošni pogoji za preklic

Vračilo in zamenjava

Akcije in popusti

Ostalo

Garancija

1. Registracija in moj račun

Kako se registriram?
Če želite odpreti nov račun, kliknite na Moj račun, na Registrajte se sedaj in vnesite svoje podatke. Geslo, ki ga izberete sami in vaš navedeni e-naslov boste potrebovali za kasnejše prijave. Ko vnesete vse podatke nadaljujete s klikom na Shrani ter s tem zaključite postopek registracije. Po končani registraciji Vam pošljemo e-pošto, ki potrdi uspešno registracijo.

Ali lahko kasneje še spremenim svoje osebne podatke?
Da. Če niste prijavljeni se prosimo prijavite. S prijavljenim računom kliknemo na Moj račun, kjer dostopamo do nastavitev Vašega računa. Če želite spremeniti osebne podatke nadaljuje na Informacije, če pa želite spremeniti ali dodati nov naslov nadaljujte na Naslovi.

Kako lahko spremenim svoje geslo?
Prijavite se s svojimi podatki za prijavo in pojdite na Moj račun in na Informacije. Tu lahko spremenite svoje geslo in naslov E-pošte.

Kaj lahko naredim, če sem pozabil/a svoje geslo?
Kliknite na Moj račun in takoj nato na »Pozabil svoje geslo?«. Vnesite naslov za E-pošto, ki je bil uporabljen pri registraciji. Čez nekaj časa boste prejeli E-pošto s povezavo za spremembo gesla, kjer vpišete željeno novo geslo.

Ali moram za oddajo naročila odpreti račun kupca?
NE. Od sedaj lahko v naši trgovini naročate izdelke brez da bi si ustvarili uporabniški račun.

2. Newsletter - elektronske novice

Kakšne so prednosti prejemanja e-novic?
Na vaš elektronski naslov boste redno obveščeni o vseh ekskluzivnih akcijah, aktualnih ponudbah – tako na spletu, kot v naši stacionarni poslovalnici. Tako boste vedno prvi izvedeli za vse akcije in popuste in zagotovo ne boste zamudili nobene izjemne priložnosti za ugoden nakup filtrirnih sistemov.

Kako pogosto bom prejemal/-a e-novice?
Naše novice boste prejemali ob akcijskih ponudbah ter novostih.

3. Nakupovanje in naročanje

Ali lahko izbrane artikle naroči vsak in kadarkoli?
Sprejemamo le naročila oseb in podjetij nastanjenih v Republiki Sloveniji. Kupovanje/naročanje v naši spletni trgovini je možno 24 ur na dan, vse dni v letu.

Ali navedene cene vsebujejo DDV?
Da. Vse navedene cene v spletni trgovini že vključujejo davek na dodano vrednost.

Kako lahko vidim kaj vsebuje moja košarica?

Izbrane izdelke v košarici lahko preverite s klikom na gumb Košarica.

Kako naročiti izdelek v spletni trgovini Mesec?
    1. Izbrane izdelke dajte v nakupovalno košarico. To naredite s klikom na gumb »V košarico« pred tem pa izberete željeno količino.
    2. Ko ste končali z izborom, kliknite na gumb »Nakup« v nakupovalni košarici.
    3. Če niste registrirani in želite nakup opraviti kot gost vpišite svoje osebne podatke. Če ste že prijavljeni, vas prosimo, da ponovno preverite svoje podatke in vsebino vašega naročila. Izberite željeni naslov dostave ter željeni način plačila. V kolikor želite vnovčiti promocijsko kodo, jo vpišite v desni okvirček.
    4. Za zaključek naročila kliknite na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«.
    5. Ko boste plačilo uspešno zaključili, vam bomo poslali E-pošto s potrditvijo naročila.
Katere cene veljajo v spletni trgovini?

V spletni trgovini veljajo tiste cene, ki so v času naročila navedene poleg artikla in sicer v nacionalni valuti (vključno z zakonsko predpisanim davkom na dodano vrednost), brez stroškov poštnine.

Ali lahko vse izdelke iz spletne trgovine kupim tudi v stacionarni poslovalnici?

Ne. Nekatere izdelke je možno kupiti le v poslovalnici podjetja Mesec.

Ali so cene artiklov v Mesec spletni trgovini in v Mesec poslovalnici enake?

Ne. Cene v spletni trgovini in poslovalnici se lahko razlikujejo.

Ali lahko oddam naročilo za spletno trgovino tudi telefonsko ali po e-pošti?

Naročila oddana po e-pošti ali telefonsko lahko upoštevamo samo izjemoma, v primeru tehničnih težav delovanja e-trgovine.

Ali lahko kje vidim vsa svoja dosedanja naročila v spletni trgovini?

Da, če ste registriran uporabnik, lahko v rubriki Moj račun > Zgodovina in podrobnosti mojih naročil vidite zgodovino svojih spletnih naročil.

Kako dolgo traja izdobava preko spleta naročenih izdelkov?

Izdobava izdelkov, ki so v našem skladišču, se izvrši praviloma v roku 3 - 5 delovnih dni po prejemu potrditve naročila. V kolikor pa kakšnega artikla ni v našem skladišču, temveč je v dobaviteljevem, je dobavni rok nekoliko daljši. Točen podatek trajanja izdobave je naveden pri tovrstnih izdelkih. V kolikor vaše naročilo v navedenem roku še ni prispelo, ali če niste prejeli potrditve odpreme vašega spletnega naročila, vas prosimo, da se obrnete na info@mesec.si.

Kako lahko spremljam status svojega spletnega naročila?

Ko bo naročilo sprejeto boste o tem obveščeni preko elektronske pošte. Prav tako boste dobili elektronsko pošto, ko bo blago odpremljeno iz našega skladišča.

4. Plačilo

Na kakšen način lahko plačam nakup v spletni trgovini Mesec?
        • PayPal - nudi zaščito za Vaš denar. Tako je možno še 30 dni po transakciji le to preklicati ( npr. če kupljenega izdelka niste prejeli na dom ali pa izdelek ne ustreza opisu internetne trgovine).

        • Plačilo ob prevzetju (Pri plačilu po povzetju plačate pristojbino za povzetje direktno dostavljavcu. Pristojbina v višini 3,95 EUR je sestavni del stroškov pošiljanja, ki jih zaračuna Mesec. V primeru prevzema izdelka v poslovalnici oz. če vam izdelek dostavi špedicija, plačilo po povzetju ni mogoče.)
          Plačilo s plačilnim nalogom (Pri plačilu s plačilnim nalogom nakažete znesek računa v roku 7 delovnih dni po sklenitvi pogodbe na račun, ki ga navedemo. Naročeno blago bo do takrat rezervirano za vas. Odprema se izvrši, ko prejmemo plačilo.)

        • Kreditna kartica (Plačilo je mogoče z naslednjimi kreditnimi karticami: Visa, MasterCard, Diners Club, Swift,..)
Kako visoki so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja za Slovenijo so odvisni od velikosti oz. od teže posameznega paketa/izdelka. Stroški pošiljanja so izračunani pavšalno in vključujejo vse stroške dostave (pakiranje, morebitni dodatni stroški logističnega podjetja, itd.).

5. Odprema in dobava

Kam lahko naročim artikle iz spletne trgovine?

Naročene artikle vam lahko dostavimo na poštni naslov znotraj Republike Slovenije, ki ga navedete v procesu spletnega nakupa (domov, na delovno mesto, itd.).

Ali lahko artikle naročim tudi v tujino?

Ne, dobava artiklov je mogoča le znotraj Republike Slovenije.

Ali je dobavljen izdelek točno tak, kot je prikazan v spletni trgovini?

Odkloni od barv prikazanih na slikah v spletni trgovini in dejanskimi barvami modelov so možne in so odvisne tudi od barvnih nastavitev na zaslonu vašega računalnika ali mobilne naprave. Zato ne prevzemamo garancije, da barve, prikazane na spletni strani, ustrezajo dejanskim barvam izdelkov.

Kaj lahko storim, če prejmem poškodovan izdelek?
  • Če se blago poškoduje med prevozom, morate škodni primer nemudoma javiti prevoznemu podjetju in uveljavljati škodo.

  • Vidne pomanjkljivosti – tudi manjkajoči pribor in sestavni deli – mora kupec nemudoma po izdobavi javiti v pisni obliki. Morebitne druge pomanjkljivosti, ki jih takoj po dostavi ni mogoče odkriti niti pri skrbnem pregledu, je potrebno javiti takoj, ko jih kupec opazi, vendar najkasneje v roku treh mesecev po dobavi.
Kaj lahko naredim, če prejmem napačen izdelek?

Če ste pomotoma prejeli napačen izdelek, torej drugačen, kot ste ga naročili, ga lahko vrnete oz. zamenjate v poslovalnici ali pa ga pošljete nazaj z nalepko za vračilo.

Ali je moje blago ob dobavi v celoti sestavljeno in ali ga lahko začnem takoj uporabljati?
Toggle Content
Ali lahko pri Mesecu zame opravite končno montažo?
  • Da. Vendar se je za možnost montaže potrebno predhodno dogovoriti. Stroški montaže se določijo po predhodnem ogledu mesta montaže oz. pri enostavnejših montažah glede na posredovane slike mesta montaže.

  • V primeru, da gre za manj zahtevne sisteme ali pa se odločite za lastno montažo, vam nudimo strokovno pomoč in možnost usposabljanja za montažo določenega sistema.

6. Kje najdem splošne pogoje poslovanja in pogoje za preklic?

Po zakonu imate 14 dni od dneva naročila pravico, svoje naročilo preklicati. Podrobnejše informacije najdete tukaj.

7. Vračilo in zamenjava

Koliko časa imam na voljo za vračilo izdelkov, ki sem jih kupil/-a v Mesec spletni trgovini?

Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ali zunaj trgovine ima kupec tudi pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh.

Kako dobim v primeru vračila povrnjen denar?
  • Če vrnete izdelek v poslovalnici, se vračilo kupnine izvrši na enak način kot plačilo; denar vam vrnemo po isti poti, kot ste ga vplačali.

  • Če pa nam izdelek vrnete po pošti s priloženo nalepko za vračilo, vam kupnino, ki ste jo za izdelek plačali vrnemo na vaš račun. Stroške poštnine ob vračilu blaga nosi kupec!

8. Akcije

Kako lahko unovčim kodo za popust v spletni trgovini?

Promocijsko kodo lahko vnovčite kadarkoli v postopku Nakupa ali v Košarici.

Ali se popusti za spletno trgovino od zneska nakupa avtomatično odštejejo?

Da. Izdelki s popustom imajo že napisano znižano ceno, promocijska koda pa odšteje znesek pri zaključku nakupa.

Ali lahko istočasno unovčim več popustov?

Ne. Izdelkom ki so že znižani ni možno uveljaviti dodatnega popusta s promocijsko kodo.

Imam promocijsko kodo za popust, ki ne deluje?

Če Promocijska koda ne deluje, prosimo preverite če ste jo vpisali pravilno. V primeru da Promocijska koda še kar ne deluje Vas prosimo, da se obrnete na info@mesec.si.

9. Ostalo

Ali lahko preko spleta opravim nakup na podjetje?

Da izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba.

Zakaj koda za popust ne deluje in popust ni obračunan?

Preverite, če ste kodo za popust vpisali na pravi način (preverite velike in male začetnice ter presledke) ter če izdelek, ki ga želite naročiti, sodi v sklop izdelkov, za katere je akcijska ponudba na voljo, oz. ali je morda izdelek, ki ste ga izbrali izključen iz akcijske ponudbe.

Ali je možna sprememba plačila in kako?

Sprememba načina plačila po tem, ko je bilo naročilo oddano, ni možna.

Ali je možna sprememba naslova za dostavo ter na kakšen način?

Sprememba naslova za dostavo je možna, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano (o tem boste tudi obveščeni z elektronskim sporočilom) žal naslova za dostavo mi ne moremo več spremeniti, se pa lahko v zvezi s tem obrnete na »Dostavljalca«, s katerim vam je bila pošiljka poslana (Pošta Slovenije, GLS, DPD…) in se skušate z njimi dogovoriti o spremembi naslova.

Ali se lahko naročilo prekliče? Kako?

Naročilo lahko prekličemo, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča. Ko je naročilo enkrat odposlano ga žal ne moremo več preklicati. O odpremi naročila ste obveščeni preko elektronske pošte. Seveda pa lahko izdelek, v kolikor vam ne ustreza vselej zamenjate ali vrnete.

Ali dobim obvestilo, ko je izdelek v dostavi?

Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča, vas o tem tudi obvestimo o tem preko elektronske pošte. Naročilo lahko pričakujete na vašem naslovu v roku nekaj delovnih dni.

Paket sem naročil vendar ga še nisem prejel, kaj lahko naredim?

Prosimo vas, da preverite ali ste dobili elektronsko potrdilo o odposlani pošiljki. Če elektronske pošte niste prejeli pokličite na 059 077 090 ali nas kontaktirajte preko info@mesec.si. V primeru, da ste prejeli elektronsko pošto in je minil več kot teden dni od oddanega naročila se obrnite na 059 077 090.

Ne znam naročiti preko spleta. Kaj lahko naredim?

V tem primeru se lahko zglasite osebno na podjetju in nakup opravite v naši poslovalnici. Če vam to ne ustreza lahko nakup opravite tudi preko telefonske številke 059 077 090 ali preko elektronske pošte info@mesec.si.

Kako lahko uredim vračilo izdelka?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo iz kakršnegakoli razloga vrnete v 15 dneh od prejema. Zadošča tudi, da nas v 15 dneh obvestite (preko elektronske pošte info@mesec.si), da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. V primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Naslov na katerega lahko vrnete blago vsak delovnik, med 9 – 15 uro: Mesec d.o.o., Stegne 7, 1000 Ljubljana.

V kakšnem času je potrebno poravnati predračun?

Izdaja predračuna se šteje kot potrditev naročila. Naše obveznosti v tem primeru pričnejo teči z dnevom plačila zneska po predračunu.

10. Garancija

    • Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 
    • Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 
    • Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
    • Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Izdelek je dodan na seznam želja