1. Registracija in moj račun
2. Newsletter - elektronske novice
3. Nakupovanje in naročanje
Izbrane izdelke v košarici lahko preverite s klikom na gumb Košarica.
-
- Izbrane izdelke dajte v nakupovalno košarico. To naredite s klikom na gumb »V košarico« pred tem pa izberete željeno količino.
- Ko ste končali z izborom, kliknite na gumb »Nakup« v nakupovalni košarici.
- Če niste registrirani in želite nakup opraviti kot gost vpišite svoje osebne podatke. Če ste že prijavljeni, vas prosimo, da ponovno preverite svoje podatke in vsebino vašega naročila. Izberite željeni naslov dostave ter željeni način plačila. V kolikor želite vnovčiti promocijsko kodo, jo vpišite v desni okvirček.
- Za zaključek naročila kliknite na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«.
- Ko boste plačilo uspešno zaključili, vam bomo poslali E-pošto s potrditvijo naročila.
V spletni trgovini veljajo tiste cene, ki so v času naročila navedene poleg artikla in sicer v nacionalni valuti (vključno z zakonsko predpisanim davkom na dodano vrednost), brez stroškov poštnine.
Ne. Nekatere izdelke je možno kupiti le v poslovalnici podjetja Mesec.
Ne. Cene v spletni trgovini in poslovalnici se lahko razlikujejo.
Naročila oddana po e-pošti ali telefonsko lahko upoštevamo samo izjemoma, v primeru tehničnih težav delovanja e-trgovine.
Da, če ste registriran uporabnik, lahko v rubriki Moj račun > Zgodovina in podrobnosti mojih naročil vidite zgodovino svojih spletnih naročil.
Izdobava izdelkov, ki so v našem skladišču, se izvrši praviloma v roku 3 - 5 delovnih dni po prejemu potrditve naročila. V kolikor pa kakšnega artikla ni v našem skladišču, temveč je v dobaviteljevem, je dobavni rok nekoliko daljši. Točen podatek trajanja izdobave je naveden pri tovrstnih izdelkih. V kolikor vaše naročilo v navedenem roku še ni prispelo, ali če niste prejeli potrditve odpreme vašega spletnega naročila, vas prosimo, da se obrnete na info@mesec.si.
Ko bo naročilo sprejeto boste o tem obveščeni preko elektronske pošte. Prav tako boste dobili elektronsko pošto, ko bo blago odpremljeno iz našega skladišča.
4. Plačilo
-
-
-
- PayPal - nudi zaščito za Vaš denar. Tako je možno še 30 dni po transakciji le to preklicati ( npr. če kupljenega izdelka niste prejeli na dom ali pa izdelek ne ustreza opisu internetne trgovine).
- Plačilo ob prevzetju (Pri plačilu po povzetju plačate pristojbino za povzetje direktno dostavljavcu. Pristojbina v višini 3,95 EUR je sestavni del stroškov pošiljanja, ki jih zaračuna Mesec. V primeru prevzema izdelka v poslovalnici oz. če vam izdelek dostavi špedicija, plačilo po povzetju ni mogoče.)
Plačilo s plačilnim nalogom (Pri plačilu s plačilnim nalogom nakažete znesek računa v roku 7 delovnih dni po sklenitvi pogodbe na račun, ki ga navedemo. Naročeno blago bo do takrat rezervirano za vas. Odprema se izvrši, ko prejmemo plačilo.) - Kreditna kartica (Plačilo je mogoče z naslednjimi kreditnimi karticami: Visa, MasterCard, Diners Club, Swift,..)
-
-
Stroški pošiljanja za Slovenijo so odvisni od velikosti oz. od teže posameznega paketa/izdelka. Stroški pošiljanja so izračunani pavšalno in vključujejo vse stroške dostave (pakiranje, morebitni dodatni stroški logističnega podjetja, itd.).
5. Odprema in dobava
Naročene artikle vam lahko dostavimo na poštni naslov znotraj Republike Slovenije, ki ga navedete v procesu spletnega nakupa (domov, na delovno mesto, itd.).
Ne, dobava artiklov je mogoča le znotraj Republike Slovenije.
Odkloni od barv prikazanih na slikah v spletni trgovini in dejanskimi barvami modelov so možne in so odvisne tudi od barvnih nastavitev na zaslonu vašega računalnika ali mobilne naprave. Zato ne prevzemamo garancije, da barve, prikazane na spletni strani, ustrezajo dejanskim barvam izdelkov.
- Če se blago poškoduje med prevozom, morate škodni primer nemudoma javiti prevoznemu podjetju in uveljavljati škodo.
- Vidne pomanjkljivosti – tudi manjkajoči pribor in sestavni deli – mora kupec nemudoma po izdobavi javiti v pisni obliki. Morebitne druge pomanjkljivosti, ki jih takoj po dostavi ni mogoče odkriti niti pri skrbnem pregledu, je potrebno javiti takoj, ko jih kupec opazi, vendar najkasneje v roku treh mesecev po dobavi.
Če ste pomotoma prejeli napačen izdelek, torej drugačen, kot ste ga naročili, ga lahko vrnete oz. zamenjate v poslovalnici ali pa ga pošljete nazaj z nalepko za vračilo.
- Da. Vendar se je za možnost montaže potrebno predhodno dogovoriti. Stroški montaže se določijo po predhodnem ogledu mesta montaže oz. pri enostavnejših montažah glede na posredovane slike mesta montaže.
- V primeru, da gre za manj zahtevne sisteme ali pa se odločite za lastno montažo, vam nudimo strokovno pomoč in možnost usposabljanja za montažo določenega sistema.
6. Kje najdem splošne pogoje poslovanja in pogoje za preklic?
7. Vračilo in zamenjava
Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ali zunaj trgovine ima kupec tudi pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh.
- Če vrnete izdelek v poslovalnici, se vračilo kupnine izvrši na enak način kot plačilo; denar vam vrnemo po isti poti, kot ste ga vplačali.
- Če pa nam izdelek vrnete po pošti s priloženo nalepko za vračilo, vam kupnino, ki ste jo za izdelek plačali vrnemo na vaš račun. Stroške poštnine ob vračilu blaga nosi kupec!
8. Akcije
Da. Izdelki s popustom imajo že napisano znižano ceno, promocijska koda pa odšteje znesek pri zaključku nakupa.
Ne. Izdelkom ki so že znižani ni možno uveljaviti dodatnega popusta s promocijsko kodo.
Če Promocijska koda ne deluje, prosimo preverite če ste jo vpisali pravilno. V primeru da Promocijska koda še kar ne deluje Vas prosimo, da se obrnete na info@mesec.si.
9. Ostalo
Da izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba.
Preverite, če ste kodo za popust vpisali na pravi način (preverite velike in male začetnice ter presledke) ter če izdelek, ki ga želite naročiti, sodi v sklop izdelkov, za katere je akcijska ponudba na voljo, oz. ali je morda izdelek, ki ste ga izbrali izključen iz akcijske ponudbe.
Sprememba načina plačila po tem, ko je bilo naročilo oddano, ni možna.
Sprememba naslova za dostavo je možna, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano (o tem boste tudi obveščeni z elektronskim sporočilom) žal naslova za dostavo mi ne moremo več spremeniti, se pa lahko v zvezi s tem obrnete na »Dostavljalca«, s katerim vam je bila pošiljka poslana (Pošta Slovenije, GLS, DPD…) in se skušate z njimi dogovoriti o spremembi naslova.
Naročilo lahko prekličemo, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča. Ko je naročilo enkrat odposlano ga žal ne moremo več preklicati. O odpremi naročila ste obveščeni preko elektronske pošte. Seveda pa lahko izdelek, v kolikor vam ne ustreza vselej zamenjate ali vrnete.
Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča, vas o tem tudi obvestimo o tem preko elektronske pošte. Naročilo lahko pričakujete na vašem naslovu v roku nekaj delovnih dni.
Prosimo vas, da preverite ali ste dobili elektronsko potrdilo o odposlani pošiljki. Če elektronske pošte niste prejeli pokličite na 059 077 090 ali nas kontaktirajte preko info@mesec.si. V primeru, da ste prejeli elektronsko pošto in je minil več kot teden dni od oddanega naročila se obrnite na 059 077 090.
V tem primeru se lahko zglasite osebno na podjetju in nakup opravite v naši poslovalnici. Če vam to ne ustreza lahko nakup opravite tudi preko telefonske številke 059 077 090 ali preko elektronske pošte info@mesec.si.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo iz kakršnegakoli razloga vrnete v 15 dneh od prejema. Zadošča tudi, da nas v 15 dneh obvestite (preko elektronske pošte info@mesec.si), da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. V primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Naslov na katerega lahko vrnete blago vsak delovnik, med 9 – 15 uro: Mesec d.o.o., Stegne 7, 1000 Ljubljana.
Izdaja predračuna se šteje kot potrditev naročila. Naše obveznosti v tem primeru pričnejo teči z dnevom plačila zneska po predračunu.
10. Garancija
- Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
- Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
- Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
- Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.