Dostava blaga

Dostava naročenih izdelkov

Izdelki predstavljeni v MESEC sistemi spletni trgovini so večinoma na zalogi in jih odpošljemo najkasneje v treh dneh po vplačilu (če kupec odloči za bančno plačilo), oziroma prejemu naročila, če se kupec odločili za plačilo po povzetju. V primeru, da izdelka ne moremo poslati v omenjenem roku, bomo kupca o tem obvestili telefonsko ali po e-pošti.

Blago pošiljamo po navadni in hitri pošti Pošte Slovenije in dostavnih službah DPD, UPS, TNT. Za dostavo veljajo pogoji poslovanja dostavnih služb. Dostava velja za področje Slovenije.

Stroški dostave se izpišejo v nakupovalni košarici.

Za naročila nad 100 EUR je dostava brezplačna.

Opozorilo: Kupec plača stroške Pošte, ki jih Pošta Slovenije ali DPD zaračuna za prejem plačila po povzetju.

Vračilo naročenih izdelkov:

 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta, nakup izven prodajaln) iz kakršnegakoli razloga vrnete v 15 dneh od prejema. Zadošča tudi, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info@mesec.si), da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. 

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec. 

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine za blago, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh od prejema vrnjenega izdelka. Prodajalec bo vrnil kupcu kupnino za blago. Stroškov pošiljanja, pakiranja ali darilnega zavijanja blaga prodajalec ne bo povrnil.
V Mesec d.o.o. omogočamo tudi zamenjavo artikla.

Naslov na katerega lahko vrnete blago vsak delovnik, med 9 – 15 uro:
Mesec d.o.o., Stegne 7, 1000 Ljubljana.

 

Returns and Cancellations policy

Returns and Cancellations policy stating cooling off period. The “cooling off” period is a period you have as an online consumer in which to make up your mind if you want the goods or not. By law, you have seven working days from the date of receipt of the goods/service in which you can cancel the contract. You do not have to have a reason to cancel – a simple change of mind is enough.

 
Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. 

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. 

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. 

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. 
Način vračila na stroške prodajalca ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 
Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Garancija

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


Pomembno

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Mesec d.o.o., Ljubljana), morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa.

  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Mesec d.o.o., Stegne 7, 1000 Ljubljana.

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen izrecno in če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu. 

    Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 059.077.090 ali nam pišete na info@mesec.si

 

Mesec d.o.o.

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih.

Izdelek je dodan na seznam želja